جدیدترین جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی

پدربه دختر: پاشو دخترم یه لیوان آب واسه بابا بیار

دختر: ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم. حال ندارم

دختر کوچیکتر: بابا ولش کن این خیلی بی تربیته پاشو برو خودت بخور برای منم بیار

 

جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی

 

من موندم وقتی میگن مث بچه ی آدم رفتار کن ….
.
.
.
دقیقا باید مث هابیل رفتار کنیم یا قابیل…

 

جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی 

ادامه مطلب ...

طنز جدید و جالب از فانتزی های من

یکی از فانتزی هام اینه که یه روز پشت تلفن توی جمع بگم

خودمو با اولین پرواز میرسونم

خیلی کلاس داره لعنتی

 

طنز جدید فانتزیای من

 

یکی از فانتزی هام اینه که از سر کار بیام خونه بعد با خانومم دعوام شه بعد خانومم ببینه حالم خوب نیست بیاد این شعرو برام بخونه :
من اگه نباشم ، کی واسه همیشه تو رو میپرسته ؟
کی برات میمیره ؟ کی نمیشه خسته ؟
کی تورو میزاره روی دوتا چشماش ؟
کی اگه نباشی میگیره نفس هاش ؟

 

طنز جدید فانتزیای من 

ادامه مطلب ...

مجموعه جوک های جدید و خنده دار تلگرام

مجموعه جوک های جدید و خنده دار تلگرام که برگرفته از متن های کوتاه طنز،جوک های انتشاری در تلگرام و .. برای شما عزیزان آماده شده است.

 

به اونایی که عجله دارن فارغ التحصیل شن یادآوری کنم که عزیزم بیرون که کار نیست ، باور کن خونه هم هیچ خبری نیست !

.

.

همون دانشگاه بمون حداقل هر کی پرسید چیکار میکنی بگی دانشجو هستى

 

مجموعه جوک های جدید و خنده دار تلگرام

 

ﻣﺸﮑﻠﻢ ﺗﻮ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺲ ﮐﻪ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺷﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩ

.

.

ﻣﺸﮑﻠﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ!!!
 ﺁﻫﺎﻱ تویی که داری میخندی ﺗﻮاﻡ دوس دارم

 

مجموعه جوک های جدید و خنده دار تلگرام 

ادامه مطلب ...

جوک های مخصوص عید فطر با مضمون طنز

جدیدترین جوک های طنز و خنده دار عید فطر که برای شما در این مطلب آماده کرده ایم و امیدواریم باعث شادی شما عزیزان شود.

 

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن
آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

جوک های مخصوص عید فطر با مضمون طنز

 

صورتت رو بیار جلو
ممممممموه
او ن سمت صورتت
ممممممموه

عیدت مبارک نماز روزه هات هم قبول 

ادامه مطلب ...

طنز جالب یک خانوم میانسال

طنز جالب یک خانوم میانسال

 
این مطلب طنز از یک خانوم میانسال می باشد. خانم میانسالی سکته قلبی کرد و سریعاً به بیمارستان منتقل شد. وقتی زیر تیغ جراح بود عملاً مرگ را تجربه کرد. زمانیکه بی هوش بود فرشته ای را دید. از فرشته پرسید: آیا زمان مردنم فرا رسیده است؟ فرشته پاسخ داد: نه، تو ۴۳ سال و ۲ ماه و ۸ روز دیگر فرصت خواهی شد.
 
 
بعد از به هوش آمدن برای بهبود کامل خانم تصمیم گرفت که در بیمارستان باقی بماند. چون به زندگی بیشتر امیدوار بود، چند عمل زیبایی انجام داد. جراحی پلاستیک، لیپساکشن، جراحی بینی، جراحی ابرو و … او حتی رنگ موی خود را تغییر داد. 
ادامه مطلب ...