جوک باحال و خنده دار

یاد اون روزا بخیر وقتی که بچه بودم بودم بعد بابام می رفتم دستشویی احساس مگسی رو داشتم که به توده عظیمی از پیف پاف برخورد کرده بود . . .
شمام این طوری بودین ؟ ؟ ؟(جوک)

جوک

 

ای دهنت سرویس چیست ؟ ؟ ؟
اولین جمله ای که یک فرد ایرانی پس از اشاره پلیس جهت توقف ماشینش می گوید

جوکستان

جوکستان

میگن که زن مثل پنیر می مونه زیادیش آدم رو خل می کنه
کسی هم که از بی پنیری نمرده . . .

جوکستان

جوک باحال

هنوزم که هنوزه این انتظار رو می کشم که این هایی که میگن زیتون خوشمزه است اعتراف کنن که داشتن شوخی می کردن . . .

جوکستان

جوکستان باحال

می دونی که سر صبح که از خواب پا میشی چی حال میده ؟ ؟ ؟
.
.
.
.
این که خونت نزدیک یه مدرسه دخترونه باشه تا فوتبال بازی کردنشونو ببینی . . .

جوکستان

باحال

یارو زنش طی یه حادثه پدر و مادرش رو از دست میده
.
.
.
.
.
.
چن روز بعد می خواد به زنش دلداری بده که حال و هواشو عوض کنه دست میندازه گردن زنش بهش میگه : بی پدر و مادر من کیه ؟ ؟ ؟

جوکستان

jokestan

واقعا با این اخلاقی که من دارم همین بالشتم لطف می کنه منو بغل می کنه از سرمم زیاده . . .

جوکستان

جوک باحال

مورد داشتیم که قیافه دختره مثل نیم رخ باب اسفنجی بوده
.
.
.
.
.
تو پروفایلش نوشته : ” دزد دل ها ”

جوکستان

جک باحال جدید

دیگه هیچ شرکتی نتونست فناوری فوق پیشرفته به راحتی تو جیب جا شدن و به راحتی بیرون آمدن گوشی رو مثل GLX عرضه کنه . . .
الان تازگی یه گوشی خریدم هر موقع می خوام بذارم تو جیبم گریس می زنم . . .

جوکستان

 

جوکستان جوک باحال خفن

یه روز توی مدرسه مرغ ها سه تا مرغ رو می گیرن می برن دم دفتر . . . .
به اولی میگن تو چیکار کردی ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ میگه : من آدامس خوردم . . . .
به دومی میگن تو چیکار کردی ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ میگه : من شلوغی کردم . . . .
به سومی که میگن چیکار کردی میگه : عکس خروس تو جیبم بود . . . .

جوکستان

جوک باحال فیس بوکی

غضنفر میره تئاتر ببینه بعدش دوستش ازش می پرسه : چطور بود ؟ ؟ ؟
میگه : بد نبود ولی آخرش رو نفهمیدم چی شد . . . . . بعد از این که قسمت اول تموم شد یه پلاکاردی نشون داده بودن که ” پرده دوم ، دو سال بعد ” منم حوصله نداشتم دو سال صبر کم اومدم بیرون . . . . .

جوکستان

جوکستان جوک باحال 94

مردها موجوداتی بسیار خطرناک اند . . . .
اما لاز هست که یکیشون رو داشته باشی تا از بقیشون در امان بمونی
یه چیزی تو همون مایه های واکسیناسیونه . . .

جوکستان

جوک باحال جدید خفن

دوست عزیز . . . برادر گرامی . . . جناب پشه محترم
پا قبول . . . دست قبول . . . صورت قبول . . . کمر هم قبول . . .
آخه چرا وسط انگشتان پا ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

جوکستان

جوکستان خفن

هنگامی که ما به صرف غذا می نشینیم ، غذاهایمان خیلی بیشتر از لیوان آبی که به عنوان نوشابه می نوشیم آب دارد . وزن بیشتر غذاها در بر گیرنده درصد تعجب آوری آب است . خیار 96 درصد ، هندوانه 92 درصد ، شیر 87 درصد ، سیب 84 درصد ، سیب زمینی 87 درصد ، پنیر 40 درصد و نان 35 درصد ! ! ! ! !
چیه . . . .  شاید جوک نباشه ولی به حایی که این دفه بخندی یکم فک کن این نوشابه وامونده رو بی خیال شو .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.