جوک خنده دار سری جدید …. فقط بخند و لذت ببر

روزی یکی از مریدان حکیم در حال صرف غذا بود که حکیم از او پرسید : آیا داری غذا می خوری ؟ ؟ ؟
مریـــــد گفت : بلــــه
حکیم از او پرسید : آیا هم اکنون گرسنه ای ؟ ؟ ؟
مریـــــد گفت : بلــــه
حکیم از او پرسید : آیا بعد از خوردن غذا سیر خواهی شد ؟ ؟ ؟
مریـــــد گفت : بلــــه
حکیم شمشیر خویش را برکشید و آن مریــــد را به دو نیم کـــــرد
سپس حکیم فرمود : از ما نیست آن کس که این قدر فرصت ” پ نه پ ” را از دست بدهد . . .(جوک جدید)

جوک جدیدجوک جدید 

یه دختره داشته بافتنی می بافته می بینن که هر دفه ای یک بویی هم می اد ، ازش می پرسن پس این بو چیه ؟ ؟ ؟

می گه مامانم گفته یکی زیر می بافی یکی رو ، یکی ول می کنی

جوک جدیدجوک های خنده دار

غضنفر یه نفرو تو خیابون دیدش . ازش پرسید : شما علی پسر ممدآقا پاسبان نیستی که توی کرج سر کوچه ی چراغی مأمور بودی ؟ ؟ ؟

پسره گفت : چرا ! ؟ ؟ ؟

غضنفر گفت : ببخشید ! پس حتما عوضی گرفتم . . .

جوک جدیدجک جدید

به یارو می گن یه موجود نام ببر !

میگه “یخ ” . . .

میگن آخه یخ که موجود به حساب نمیاد ! ! !

می گه چرا من خودم 100 بار دیدم که نوشتند یخ موجود است . . .

جوک جدیدجک های خنده دار

یارو عینکش رو دور دستش میچرخونه بعد می زنه چشم

سرش گیج می ره می خوره زمین هوا میره ، نمی دونی تا کجا می ره

جوک جدیدجوک جدید

پسر تو خواستگاری از دختر میپرسه : اسم شما چیه ؟ ؟ ؟

دختره میگه اسم من توی تموم باغچه ها ست.

پسره می گه : آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه . . . .
جوک جدید

جک های خنده دار

از یه کچله میپرسن اسم شامپوت چیه ؟ ؟ ؟

میگه من که شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده میکنم ! ! ! ! !

جوک جدیدجوک جدید باحال

رئیس : خجالت نمیکشی تو اداره داری جدول حل میکنی ؟ ؟ ؟
کارمند: چیکار کنیم قربان ، این سرو صدای ماشین ها که نمیذاره آدم بخوابه . . . .

جوک جدیدجک های خنده دار باحال

یکی از دوستان آقای دکتر تعریف می کرد : واسه یه بنده خدایی شیاف تجویز کردم . . . .
یارو رفت و یه هفته بعد اومد گفت : آقای دکتر حالم خوب نشد بدترم شدم گفتم چرا ؟ ؟ ؟

گفت : نمی دونم تا این کپسولایی که دادین رو میخورم دلم آشوب می شه . . .

جوک جدیدجوک های جدید خنده دار

غضنفر می‌ میره میره اون دنیا. . .

ازش میپرسن چی شدش که مردی ؟ ؟ ؟

میگه داشتم شیر میخوردم ! ! !

می گن : شیرش فاسد بود ؟ ؟ ؟

می گه : نه بابا ، گاوه ییهو نشست . . . . .

جوک جدیدجک های خنده دار جدید باحال

نصیحت یه شوهره به زنش:

هروقت یه سوسک توی دست شویی دیدی با دمپاییت سریع نکوب روی سرش . . .
بدون توجه از بغلش رد شو . . . . .

این کارت از صد تا فحش واسش بدتره . . . . .

جوک جدید

جوک جدید خفن

یک روز از طرف دامپروری می رن به یک گاوداری یه بنده خدایی . . . . می گن : شما به گاوهاتون چیا میدین می خورن ؟ ؟ ؟

می گه : پوست هندوانه ، خربزه و . . .

دویست هزار تومان جریمش می کنن . . . .

چن ماه دیگه دوباره میرن میپرسن چی می دی میخورن ؟ ؟ ؟

یارو میترسه می گه : چلوکباب ، چلومرغ  و . . .

این بار دویست و پنجاه هزار تومان جریمش می کنن . . . .

میرن چن وقت دیگه میان می گن چی می دی می خورن ؟ ؟ ؟

میگه : نمی دونم پولش رو می دم خودشون میرن می خرن می خورن ! ! ! ! !

جوک جدید

جک خنده دار فیس بوکی

یه روز یه سرهنگه داشته از یه یارو امتحان رانندگی می گرفته ازش می پرسه : اگه یه نفر وسط خیابون وایستاده باشه واسش بوق میزنی یا چراغ ؟ ؟ ؟

یارو میگه : برف پاک کن .

سرهنگه فکش میفته میگه یعنی چی ؟ ؟ ؟

طرف میگه : یعنی یا برو این طرف یا اون طرف . . .

جوک جدیدجوک جدید خفن باحال

با عابجیم دعوامون شده بود در حد جنگ جهانی اول
وسط دعوا یه چنگ زدم تو صورتش روشو کرد به طرف مامانم گفت : این وحشی رو از کجا آوردی ؟ ؟ ؟

مامانم گفتش : از اون پرورشگاه که تو رو آوردیم کنارش یه باغ وحش بود داداشت رو از اونجا آوردیمش . . .

ودیگر هیچ . . .

جوک جدید

جوک های خنده دار فیس بوکی

نشد که از یه ورزشکار بپرسن نظرت درباره رسیدن به تیم ملی چیه ؟ ؟ ؟

یه نگاه معناداری بندازه و بگه : “آرزوی هر ورزشکاریه که تیم ملی کشورشو بپوشه ؛ منم ازین قاعده مستثنی نیستم ”
جوک جدید

جوک جدید خنده دار فیس بوکی

واکنشهایی مردها در هنگام مواجه شدن با آرایش خانم هاشون :
مواقع خریــــد : مگه میخوای بری مهمونـــــی ؟ ؟ ؟
مواقع مهمونــــی : مگه میخوای بری عروســـــــــی ؟ ؟ ؟
مواقع عروســی : مگه تو عروســــــی ؟ ؟ ؟
جوک جدید

جک های خنده دار خفن

Fun jokes-3
فکر می کنید این تصویر چیست ؟ ؟ ؟
این تصویر یک عکس فضایی از کـره زمین نیست . . .
عکس کهکشان راه شیری هم نیست . . .
این تصویر ته مایتابه ای است که تو خونمون اندازه من سن داره . . .
جوک جدید

جوک جدید خفن خفن

دقت کردین وقتی که یه زن خوب کار می کنه میگن داره مثل مرد کار می کنه
ولی وقتی یه مرد خوب کار می کنه میگن داره مثل خـــر کار می کنه

یهنی چی ؟ ؟ ؟ این چه وضعشه ؟ ؟ ؟

جوک جدید

جوک های خنده دار خفن باحال

چیپسی خواهم خریـــــــد

بالنـــــــی خواهم ساخت

تا ابــــــد خواهـــــم رفت

جوک جدید

جوک جدید خنده دار فیس بوک

چن وقتی هست که این سوال ذهنمو مشغول خودش کرده

منفی جمله ” من دارم میرم ” ؟ ؟ ؟

1 – من ندارم مــــیرم
2 – من دارم نمــــیرم
3 – نه من دارم میـرم
4 – تو داری میــــــری

جوک جدید

جک خنده دار سرکاری

دقت کردین
وسایل لازم برای ورزش تیـــراندازی با کمان : 4 میلیون تومان ! ! !
وسایل لازم واسه اســکی : 3 میلیون تومان ! ! !
واسه کـــــوهنوردی : 2 میلیون تومان ! ! !
قیمت دوچــــرخه : 1 میلیون تومان ! ! !
کمترین هـــزینه واسه خریدن وسایل ورزشی : 500 هزار تومان ! ! !
امـــا قلیــــان : 5 هزار تومان ! ! !
قضاوت با شمــــــــا . . .
جوک جدید

جوک جدید تیکه دار

حتی مورد داشتیم که دختره بدون آرایش رفته پلیس + 10 واسه گواهینامش بردنش ســـربازی
جوک جدید

جوک های خنده دار خنده دار جدید

تا به حال چن بار واستون پیش اومده ؟ ؟ ؟
ساعت رو واسه ساعت 6 کوک می کنین بعد ساعت 59 : 5 پا می شین از خواب میرین رو سرش وا میستیت تا میاد زر بزنه می زنین تو سرش میگین خفه شو . . .

جوک جدید

جوک جدید +18

نمی دونم این هایی که :
” آیا ” رو می نویصن ” عایا ”
” آقا ” رو می نویثن ” عاقا ”
” بله ” رو می نویصن ” بعله ”
دغیقا میخان چی رو اصباط کنن ؟ ؟ ؟

جوک جدید

جوک جدید خفن خنده دار

مراحل خریدن هندوانه توسط پدرم :
برییدن هندوانه
پرت کردن به طرف آسمان و گرفتن آن در هوا
وزن کردن با دست
شمردن خطوط هندوانه
ضربه زدن با نوک انگشت سبابه و شنیدن صدای مورد نظر
نگاهی عالمانه به اطراف که مثلا من خیلی حالیم میشه
خریدن هندوانه
آوردن هندوانه به منزل
همه افراد را دست به چنگال کردن
دست و جیغ و هورای بلند . . .
بریدن هندوانه و پذیرایی افراد با هندوانه ای سفید با طعم خیار
جوک جدید

جوک های خنده دار بی ادبی

یکی از بچه ها رفته بود دبی برای ادامه تحصیل
بهش گفتم : چه طوریه اون جا ؟ ؟ ؟

گفت : حاجی این جا بعضی ها با یه سری ماشین هایی میان که من تو نیدفوراسپید هم پولم نمی رسه بخرمشون . . .

جوک جدید

جوک جدید بی تربیتی

چن وقت پیش واسه آمارگیری اومده بودن جای خونمون از بابام پرسیدن : چن تا بچه داری ؟ ؟ ؟
بابام گفت : یه دونه
آمارگیره ازش پرسید : توی شناسنامه که اسم دو تا بچه نوشته شده ؟ ؟ ؟
بابام گفت : آهان اینو میگی ؟ ؟ ؟
این دکوریه بعضی وقت ها که اینترنت قطع میشه میاد توی حال یه دوری می زنه و میره توی اتاقش . . . در همین حد . . .

جوک جدیدجوک های خنده دار خفن +18

یارو پست گذاشته که : دارم آیپدمو عوض می کنم . راهی وجود داره که لاینم با چتام نپرن ؟ ؟ ؟
و حالا کامنت های هم وطنان غیور و دلیر این مرز و بوم :
1 – راه که خیلی خیلی زیاد داره اما الان خستم می فهمی خستم خسته . . .
2 – یه راه خوب داره ولی ترافیکه دیر می رسی بهش . . .
3 – یه قفس واسه چت ها و دوستات بخر تا نپرن . . .
4 – سه تا راه داره : راه اول ، راه دوم و راه سوم . . .
5 – زیر اون چت هایی که مهم هستن خط بکش و حفظشون کن . . .
6 – چن وقت یکی رو داشتیم این جوری بود مرد . . .
جوک جدید جک های خنده دار
دختره زنگ می زنه به کولرسازی میگه آقا ببخشید کولرمون خراب شده ؟ ؟ ؟
یارو بهش میگه : کولرتون آبیه ؟ ؟ ؟
میگه : فقط دورش آبیه ولی وسطاش سفیده . . .
بارالها خودت او را در اولویت قرار ده

جوک جدید

جوک جدید تیکه دار جدید

ای کاش که سرعت گذر سه ماه تعطیلی مثل سرعت اینترنت تو ایران بود
.
.
.
.
همین طور سرعت گذر نه ماه تحصیلی مثل سرعت اینترنت تو خارج بود

جوک جدیدجوک های خنده دار خفن خفن

دیروز توی گوگل تاریخچه خود گوگل رو سرچ کردم بیچاره ذوق مرگ شده بود پیغام داد : بالاخره یکی پیدا شد که من رو به خاطر خودم بخواد . . .
جوک جدید

جوک جدید جالب

مورد داشتیم که دختره رفته توی جایگاه پمپ بنزین که بنزین بزنه یارو ازش پرسیده : آزاد یا دولتی ؟ ؟ ؟
دختره گفته : پیام نور . . .
تا آخرین اخباری که به ما رسیده دو نفر سکته کردن یکی هم غش کرده ضمنا سهمیه جایگاه رو هم قطع کردن . . .
جوک جدید

جوک های خنده دار جالب خنده دار

آمریکا این داعش رو درست کرد حالا خودشم نمی تونه جلوشونو بگیره
.
.
.
.
ولاسکو هم ایران رو درست کرد حالام خودش نمی تونه جلوش رو بگیره

جوک جدید

جوک جدید تیکه دار خنده دار

آیا می دونید که چه تفاوتی بین رونالدو و مسی با علی دایی وجود داره ؟ ؟ ؟
.
.
.
.
.
.
.
واقعا متاسفم شما چه طور می خواین آقای گل جهان رو با دو تا بازیکن معمولی مقایسه کنین ؟ ؟ ؟ . . .

جوک جدیدجوک های خنده دار

یارو میره ساندویچی میگه : آقا ببخشید بندری دارین ؟ ؟ ؟ ؟
ساندویچی میگه : بله . . . .
میگه : پس بی زحمت یه دونه باحاشو بذار یه حالی کنیم . . . .
جوک جدید جک های خنده دار

یه روز غضنفر با زنش میرن سینما یه دفعه وسط فیلم یه گاوه شروع می کنه به حمله کردن . . . غضنفر سریع میره زیر صندلی . . . زنش بهش میگه : پاشو خجالت بکش جلوی مردم زشته این که فیلمه . . . غضنفر میگه : خانوم ، من وشما می دونیم که فیلمه گاوه که نمی دونه . . . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.